Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
ยป
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII
GENERALE DE VANZARE  ( TCGV)

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile.

1. Informatii administrator magazin online

SC ALEPH import export srl cu sediul in localitatea Cluj-Napoca, str. Plopilor nr. 4 ap. 20, judetul Cluj, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub J/12/1539/1994 Cod de Identificare Fiscala 5790563 denumita administrator

2. Acceptare TCGV

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii.  Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.

3. Drepturi de autor

- Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului anticariat online Aleph,  imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului,  fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

- Odata cu lansarea comenzii de pe anticariat online aleph, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV anticariat online aleph stau la baza contractului astfel perfectat.
- Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

5. Preturi, modalitati de plata, facturare

- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

In unele cazuri se poate cere plata in avans, prin virament bancar, pentru produsele comandate pe anticariat online aleph.
 


6. Stocuri, Garantii, Returnare

6.1. STOCURI

Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

6.2. GARANTIE

Produse cu livrare fizica (prin curier) sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de administrator sau de firma de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele care necesita garantie).

6.3. RETURNAREA PRODUSELOR

- Conform legii comertului electronic  nr. 365/2002, republicata 2006,  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Aceeasi  lege mentioneaza "Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator".
In consecinta, administratorul ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate, daca sunt respectate urmatoarele conditii:
- produsele  sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
- produsele sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.
In ambele situatii, clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei din Roamnia).
Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre administrator doar in cazul in care clientul   constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia.

 6.4. POLITICA DE RETUR

PRODUSELE NU POT FI RETURNATE DE CATRE CLIENT DECAT IN CAZUL IN CARE EXISTA CONTRADICTII MAJORE INTRE DESCRIEREA LOR SI PRODUSUL LIVRAT. In acest caz clientul:

- informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
- asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
- returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.
 

Conform OG 130/2000
Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele: 
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului; 
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14; 
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile; 
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite; 
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4; 
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator; 
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.
Cum se depune o reclamatie

Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
Cine poate depune o reclamatie la ANPC?
„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
- Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice. 
- Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.
Cum depuneti o reclamatie?
Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Cluj-Napoca, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

7. Program de lucru, livrari, termene

- Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic (prin curier sua prin posta).
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-10 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat.

* Termen livrare - reprezinta termenul de livrare trecut in dreptul stocului la fiecare prdous in functie de pretul ales (Pret sau Pret Special-in cazul in care acesta exista).

8. Obligatiile cumparatorului

- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

9. Obligatiile vanzatorului

- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta  din TERMENI SI CONDITII.

10. Politica de confidentialitate

- Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
- Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe anticariat online aleph
- Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.
- Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului anticariat online aleph acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. OnlineStore4 poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.

11. Litigii

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are sediul.